dlaczego PIO?

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 12:24:01 MET DST

Pare dni temu mialem troche problemow z komputerem. Najpierw ni stad ni z
owad padla systemowa partycja NTFSa :( Po reinstalacji (XP) system
pochodzil dwa dni, po czym nastapil zwis. Reset i wszystko staje juz w
BIOSie. wygladalo jakby BIOS sie zwiesil :) - nie dalo sie wejsc do setupu
ani w ogole nic zrobic - BIOS stawal i tak zostawal =)

Ale jakos w koncu to ruszylo. Nie wiem, podociskalem tasmy i w ogole
odkurzylem w srodku i poszlo. Tylko teraz moj systemowy dysk (Seagate
Barracuda 40GB) bedac na osobnej tasmie jako pojedynczy naped chodzi mi
tylko w trybie PIO. i nie potrafie tego zmienic. oczywiscie wczesniej
dzialal ladnie w DMA.
Tasma 80-cio zylowa, plyta gl. Gigabyte 7VAX, XP SP1/Mandrake 10.

Pomozcie mi zrobic spowrotem DMA bo mnie szlag trafia jak to chodzi teraz
wolno :((. Probowalem zainstalowac jeszcze raz pakiet VIA 4in1 ale cos bez
efektu.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl