Re: znow dzwiek z hdd :)

Autor: michu <michu2891_at_op.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 09:36:08 MET DST

"Jacek Maciejewski" <jacmac@tnij.go2.pl> wklepał

> Mam taki dysk i mogę zapewnić że tak nie hałasuje. IMO coś z dyskiem
> jest nie tak. W tych Stanach nie znają pojęcia gwarancji? Jak bym
> kazał gościowi słuchać czy to się powtórzy a jeśli tak to bym odniósł
> go do sklepu.

gwarancja jest bardzo dziwna - 30 dni sklepu,a potem producenta, nie wiem
jak to działa, po 30 dniach trza poczta do wd wysyłac czy co ?
jest jeszcze mozliwość, że koleś zbyt bardzo przysluchuje sie odglosom seeku
(ma bardzo fajnego della - zero szumu z wentyli, a stary maxtor byl
bezglosny) i co glosniejsze interpretuje jako to szuranie. Czy twój
egzemplaż wydaje słyszalne odglosy seeku?
W poniedziałek bede go uczył nagrywać cd na jego kompie :D (wstawiłem mu tez
cd-rw, ale 30 minutowe tlumaczenie jak używać nero express to za mało :) )
to napisze coś więcej o zachowaniu tego hd
michu