Re: USB 2.0 i Pendrive

Autor: latet <latet_at_rr.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 09:21:37 MET DST

> Widziałem kiedyś informację, że pod W2k obsługa PenDrive'ów jest
> domyślnie buforowana, a pod XP - nie. Sprawdź.

No wlasnie, to by oznaczalo, ze pomiary pod W2K nie są miarodajne.
Ja mierzylem zarówno zwyklym kopiowaniem plikow z zegarkiem w ręku,
jak i programem HDTach.

Jak na mój gust - to bym wolał, aby zapis (zwłaszcza zapis) na penisa
nie był buforowany, bo z tego tylko kłopoty mogą wyniknąć, jak się
go przedwcześnie wyjmie.

latet