Asus P4P800-E Deluxe

Autor: Adam <a33k_at_op.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 02:37:57 MET DST

Witam mam kilka pytań do użytkowników w/w płyty.
Dodam że mam ją z P4 2.8Ghz Prescot HT Box + 2x KVR400X64C3A/512.
1. Czy jest normalne to że tak długo podczas startu sprawdza ram (czy można
to jakoś wyłączyć) , czy może moje kości coś fiksują (umieszczone w
niebieskich slotach) rozpoznaje prawidłowo jako Dual chanel. Windows Xp Pro
PL
2. Strasznie głośna praca wentylatora temp procka 49 stopni obroty 5230. czy
to jest taki standard. Może ktoś mi podpowie jakiego wentylatora lepiej użyć
co by było ciszej. Dodam że przesiadłem się z AMD Athlon XP 2500+ Barton Box
w połączeniu z płytą Gigabyte GA-7VAXP, ta konfiguracja była o wiele
znośniejsza dla ucha.Z góry dzięki za sugestie