Re: Dziwny dźwięk z HDD

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 01:55:34 MET DST

.:JackNumber7:. napisał(a):

> tu się kryło:
> trzeba włączyć z tego linka
> http://www.seagate.com/support/disc/asp/tools/en/index.html

Dzięki wielkie. Właśnie mam dysk seagate więc jeszcze większe dzięki.
Ostatnio jak sprawdzałem na tej stronie to nie było testu dźwiękowego.
Niestety teraz po tym teście dysk ładnie wykryty itd. ale po teście
radosny komunikat "Drive spin-down failed.". Wynika to pewnie z
problemów które już opisywałem z tym dyskiem. Chyba, że system nie daje
dostępu do tej opcji. Sprawdzę jeszcze ten dysk jako niesystemowy.