Re: CHIEFTEC i napiecia

Autor: t_harry <t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 00:04:35 MET DST

Użytkownik "tHe mRuWa" <mru@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cf131t.1hc.2@tHe.mRuWa...
> Czy mozliwe zeby nowiutki CHIEFTEC HPC-360-302-DF pokazywal
> tak nie podobne do CHIEFTEC'ow napiecia? Tzn. sprawdzalem
> tylko w biosie plyty SL-75KAV rev.F5, wiec moze to ona zawodzi.

mam ta plyte - ona podnosi napiecie na procku o ok 0,09 - w instrukcji masz
napisane chyba 0,5 na cos tam a 0,4 na cos tam - taka polityka producenta
zeby sie lepiej proce krecily to auto podbija napiecie - mozesz spokojnie
zjechac w biosie na napiecie nizsze 0,05-0,1 od nominalnego i w ten sposob
zrownowazysz maly cheat inzynierow solteka - jak nie krecisz, spadna ci
nawet temperaturki o 1-2C max

--
pozdr
  t_harry