Re: dwukana3owa obs3uga pamieci

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 22:50:49 MET DST

> Mam problem z wyborem płyty głównej.
>
> Waham się pomiędzy dwiema identycznymi płytami Gigabyte'a.
Identycznymi? A dalej piszesz że różnymi ;P

> Różnica między
> nimi jest taka, że jedna posiada a druga nie dwukanałową obsługę pamięci.
> Czy opłaca się dopłacić te 26zł (bo taka jest różnica pomiędzy tymi
> płytami)?
A jakie to płyty? Wróżką nie jestem. Jeżeli to są płyty pod intela to
dual pełni tutaj bardzo ważną rolę. W przypadku procków AMD różnica
między płytami z dual i single channel jest marginalna. Koniecznie
napisz jakie to płyty (nazwa).

> Czy dużo droższe są w związku z tym takie specjalne pamięci?
Różnica w cenach nie jest raczej duża (np w przypadku TwinMosa
kilkadziesiąt złociszy).

> Słyszałem też, że ważna jest szybkość dysku w takiej sytuacji i jeśli się
> nie ma SATA to różnica pomiędzy jednokanałową a dwukanałową obsł. pamięci
> jest znikoma.
Bzdura do 10-tej potęgi.

> Jak to jest? Proszę o pomoc.
To jest tak jak napisałem ;P