Re: jaki codek...do shreka 2

Autor: Adasio <franklyn_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 21:58:06 MET DST

Użytkownik "ZaGiel" <zagiel1974@onet.pl> napisał w wiadomości
news:cf0ned$n1g$1@news.onet.pl...
> mam problem, przy oglądaniu shreka 2 delikatnie "skacze" mi obraz, sądzę,
że
> to brak odpowiedniego kodeka....tylko którego???

Po pierwsze nie ta grupa (NTG) co i tak Ci grupowicze powiedzą, że nie jest
to pytanie związane z zasilaczem, po drugie trzeba było iść do kina, a nie
oglądać pirata na kompie, a po trzecie najprawdopodobniej jest to taka kopia
lub też brakuje Ci kodeka typu DIVX5(najnowszy), czasem pomaga instalacja
DirectShow Pack'a.

Pozdrawiam

Adam