Re: USB 2.0 i Pendrive

Autor: latet <latet_at_rr.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 19:57:49 MET DST

> Mam pendriva na USB 2.0 firmy Actina. Chodzi mi o to, ze odczyt mam na
> poziomie 7 MB/s natomiast zapis na niego mam z predkoscia USB 1.0 tak
okolo
> 1MB. Na uczelni mogę zapisywać na niego dane z prędkością okolo 5MB/s.
> Dlaczego w domu tak wolno mi sie zapisuje ? Sterowniki mam w porzadku.
> Może mial ktos cos podobnego ?

Mam takiego samego peniska.
Odczyt: 8 MB/s, zapis ok. 1.5 MB/s.
Takie same wyniki odnotowałem w kilku roznych kompach,
pod warunkiem, ze mialy USB 2.0.

Mam tez penisa GOODDRIVE 2.0 polskiej firmy Wilk (www.wilk.com.pl)
Mimo, ze na opakowaniu napisane jest:1.5 MB/s MAX,
osiągam 4 MB/s przy zapisie i 5 MB/s w odczycie.

BTW:
NIECH ZYJĄ PENDRIVE'Y !!!

Pozdrawiam,

latet