Re: HP PSC1210 a PSC 1215? - w HP nie wiedzą!

Autor: handy <han12_at_onet.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 15:57:19 MET DST

Użytkownik "sesam" napisał w wiadomości:
> Witam,
>
> Chciałem zakupić urządzonko wielofunkcyjne HP PSC 1210, ale nie jest już
> produkowane. Jest nowy model PSC 1215 - tańszy, ale teoretycznie ma te
same
> parametry. Czy ktoś może jednak wie, jakie są różnice w tych
sprzęcikach?
> Gdy zadzwoniłem do HP, pani powiedziała mi: (...) można w modelu PSC
1215
> używać mniejszych 8ml pojemników z tuszem" - śmiech na sali...
>
> Pozdrawiam
> Krzysiek

A gdyby tak ruszyć d*** i poczytać na stonie hp, to można tam znaleźć,
że w modelu psc 1215 można stosować kartridge: czarne 27 (10ml) albo 56
(19ml)
i trójkolorowe 28 (8ml) albo 57 (17ml).
Brak niestety Photo Ret IV, czyli możliwości stosowania głowicy foto nr
58.
http://www.hp.com.pl/acc_sup_cat/8686&cid=123#task1385

W psc 1210 były to: czarny - tylko 56, trójkolorowe 28 albo 57,
oraz była też możliwość zastosowania głowicy foto nr 58 !
http://www.hp.com.pl/acc_sup_cat/1443&cid=123#task1385

Proste ? Oczywiście na wyposażeniu psc 1215 są 27 i 28, nie ma lekko ;))
Reszta szczegółów i ew. różnic można poszukać w ulotkach o tych
produktach.

Ulotka w pdf'ie na temat psc 1215
http://www.hp.com.pl/files/psc1215ulotka.pdf

Ulotka w pdf'ie na temat psc 1210
http://www.hp.com.pl/files/psc1210.pdf

I to wszystko na polskiej oficjalnej stronie HP !

pozdr
zh