Re: problem z uruchomieniem kompa

Autor: Madab <omita_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 15:06:19 MET DST

> a przeczytales najpierw manuala do plyty glownej???

W opisie płyty głównej nic nie ma ciekawego, choc znalazłem takie zdanie:
"Do not turn off or reset the computer during the flash process. it will
corrupt the bios data."
Czyli: "Nie wyłączać albo nie resetować komputera podczas procesu
uruchamiania Biosu, bo to uszkodzi dane biosu."
Dobrze przetłumaczyłem?
I teraz kojarzę sobie, że zanim zaczął mi piszczeć, czyli jeszcze na
początku problemów, gdy sie nie uruchamiał, to ja włączałem go i wyłaczałem,
albo resetowałem, raz po razie... dążąc do uruchomienia za którymś razem.
Może w ten sposób zepsułem ustawienia biosu? Hmmmm...

Jeszcze raz Ci dziękuję za cenne podpowiedzi
/Najgorzej, że ten manual jest po angielsku./
Arek Madański