Re: Jaki notebook wybrac

Autor: Tomso <wena_at_plusnet.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 14:40:38 MET DST

--

> jeszcze male uzupelnienie wiem ze toshiba jest bardzo dobra ale maxdata ma
> troche wiecej zlaczy tzn
> porty wyjścia/wejścia u toshiby : TV-out
> mikrofon
> audio
> 4x USB 2.0
> 1x VGA 15-pin
> 1x RJ45
> 1x RJ11
> 1x LPT
>
> u Maxdaty : dochodzi FireWire IEEE-1394 a i czytnik kart
Witam właśnie jestem po zakupie notebooka FUJITSU-SIEMENS AMILO L6820 + 12 m
http://www.karen.pl/KatItem.asp?id=21&KatItemCId=2386
I takie są moje doświadczenia . Notebook nie jest Celeronem M mimo ze na
stronie sprzedawcy taka informacja jest umieszczona .Obija sie to na czasie
pracy. Starcza na 80 min filmu na DVD korzystając z baterii (wymienili mi
baterie na nową zobaczymy czy będzie lepiej  ) mam mniej cache 256 a nie 512
(ważna sprawa  ).Kup celerona M dłużej pracuje bez baterii , ale dokładnie
sprawdź czy to jest to .!! ja nie sprawdziłem i mam co mam Ale jeśli ma być
desktop to nie przeszkadza ci to . Ma dużo ramu 3 letnia gwarancje , win xp
, works (mało przydatny ) dużo wyjść przyda sie do podłączania urzadzen
(drukarka ,skaner,mysz itd ). Najlepszy notebook za rosądne pienadze to
Maxdata PRO 7000x Centrino 1.4MHz/15" XGA/256MB/40GB/Combo w
http://sklep.gral.pl/ .Polecam ja niestety nie mogłem go kupić z powodów
amortyzacji w firmie :(
.
Pozdrawiam i służe pomoca jestem na bieżąco  z notebookami .
Tomso