Re: AMD jaka pasta ??

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 13:59:16 MET DST

Proces Rafal <rk@get.net.pl> zwrócił błąd:
> Sorry nie pamięć tylko pastę

Na pamięć też się coś przyda. ;)

Ja stosuję ze skutkiem dobrym Arctic Silver 5, niektórzy polecają OCZ.
Raczej te droższe.

Jakie masz napięcie i płytę? Taka temperatura przy niepodkręconym Athlonie
XP 2500+ wskazuje, że coś może być nie tak z montażem. Być może założyłeś
odwrotnie, za dużo pasty, mogło się coś dostać (powietrze) lub radiator
zbyt nierówny (radiatory WR do gładkich nie należą).

Na zdrowie!

http://glinki.com/?l=6g8egb
http://glinki.com/?l=x02etz
http://glinki.com/?l=jxyt7b

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze