Re: Western Digital 80 GB ATA1000 7200

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 13:11:57 MET DST

latet napisał:

> Moze kupic Western Digital 80 GB ATA1000 7200?
> Co sądzicie o tym dysku?

Miałem kilka, raczej byłem zadowolony. Ale dla mnie zawsze
najważniejszym czynnikiem jest awaryjność. A z tymi jeszcze nie
miałem problemów.

> grzanie

Do chłodnych to one raczej nie należą. W ciasnej obudowie mogą się
przegrzewać. Ja zawsze stosowałem dodatkowe chłodzenie.

> hałas

Głośne. Słychać wyraźny metaliczny świst obracających talerzy. Po
pewnym czasie użytkowania robi się głośniej. Nie wiem, czy ten sam
problem dotyczy modeli sprzedawanych obecnie, bo np. mój najnowszy
WD Caviar 160 GB jest już cichutki. Może poprawili wszystkie?

> szybkość

Rewelacja. Trzeba naprawdę jakichś niewyobrażalnych potrzeb, aby
ten dysk nie sprostał kogoś oczekiwaniom.

> solidnosc...

Jak na razie bez zastrzeżeń. Od dwóch lat kupuję tylko WD i jestem
bardzo zadowolony. Po prostu najwyższa jakość.

--
                        Pozdrawiam, Sniper