Re: Co powoduje nag³y restart ?

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 12:32:37 MET DST

Osoba podpisana jako Bruno Ramone <ramones@op.pl> w artykule
<news:ceud57$219q$1@mamut1.aster.pl> pisze:

> tak ???
> no to podam ci ciekawostkê. Mignê³a mi sprawa ze starych czasów.
> Spróbowa³em - w biosie wy³±czy³em cache L2. I jak s±dzisz, jak jest?
> Jest dobrze miszczuniu, ciut wolniej ale normalnie, normalnie. Koniec
> k³opotów. Hurrraaaaaaaaa! ;-)

To znaczy, ¿e Twój komputer jest zbyt szybki i domaga siê nie tylko
obowi±zkowych ³at z Windows Update, ale równie¿ innych, które musisz
doci±gn±æ z Windows Update (zalecane) lub sam poszukaæ. W przypadku Win98
oprócz aktualizacji zalecanych musisz znale¼æ ³atê na ndis (ndis_fix), w
przypadku Win98 SE mo¿esz ¶ci±gn±æ nieoficjalny SP1.5.

--
Andrzej P. Wo¼niak  uszer@pochta.onet.pl  (zamieñ z<->h w adresie)