Re: NEC 2500

Autor: Jaco <kulfonik00_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 12:11:44 MET DST

> Witam posiadam nagrywarkę DVD NEC ND-2500, słyszałem że po zmianie biosu
> można nagrywać na niej płyty dwuwarstwowe. Gdzie moge znaleźć taki bios do
> niej i instrukcję jak wgrac nowy bios.

Witam,

a moze jeszcze powiesz do czego ci ta zmiana jest potrzebna? Nosnikow jak na
lekarstwo, jedynie TDK jest jako tako dostepny w rewelacyjnej cenie ok 15
Euro za sztuke :). Najlepiej poczekaj az dostaniesz w lapki przynajmniej
jeden nosnik na ktorym mozesz nagrac dwuwarstwowo, wtedy bedzie to
uzasadnione.

pozdrawiam
Jaco