Re: Radeon 9550 - 3 pytania

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 11:09:07 MET DST

> Chodzilo mi o to czy nie bedzie problemu z zamocowaniem radiatora w miejsce
> gdzie byl wentylator (i na odwrot). Zamocowac radiator da sie na 100% ale
> czy trzeba jakos ta karte przerabiac czy radiator poprostu pasuje i z
> zamocowaniem niema zadnych problemow?

Najlepiej poradzić sobie bez kombinowania i kupić kartę w zależności
od potrzeb, tzn. z radiatorem lub wentylatorem. Po co narażać się na
dodatkowe koszty?
Zazwyczaj nie ma problemów z zamontowaniem wentylatora na kartach tam
gdzie był tylko radiator (lub odwrotnie) i kart nie trzeba przerabiać.

--
Pozdr. Marcin