Problem z myszka

Autor: met <met_at_rtr.com>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 08:10:05 MET DST

Witam,

Od paru dni zauwazylem dziwne zachowanie mojego kablowego optycznego
a4techa. Objawia sie to tak ze podczas pracy w windowsie nagle przestaje
reagowac wskaznik myszki, moge ruszac myszka we wszystkie strony a kursor
stoi w miejscu i dopiero po trzech czterech seskundach sie odblokowywuje i
normalnie dziala. Przyciski w tym czasie dzialaja, kuleje tylko ruch. Dodam
ze w systemie nic nie zmienialem, nie mam wirusow, trojanow. Komputer to
AXP2000+ z 1Gb ramu, Barracuda 80Gb i Windows XP. Nie zauwazylem tez zeby
podczas tych stopow pracy myszki cos sie dogrywalo, po prostu wyglada jakby
komputer dzialal zwyczajnie i teraz nie wiem czy mi siada myszka czy to cos
innego. Dzieki za ew. rady.

m.