Re: jaki sprzet na serwer baz danych mssql ?

Autor: Sylwek Nowalski <s.nowalski_at_chello.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 07:42:19 MET DST

> Czy ktos z was moze mi powiedziec na jakim kompie (konfiguracja sprzetowa)
> najlepiej postawic serwer mssql'owy na ktorym bedzie dzialala baza klentow
> (docelowo bedzie ich kulkuset, dla kazdego oprocz postawowych danych beda
> tez informacje o kontaktach z klientami i takie tam pierdolki).
>
> Zakladamy ze jednoczesnie na bazie moze pracowac max. 20-30 userow...

Klientów moze byc kilkuset, a ile zdarzen bedzie im przypisanych?
Co userzy beda robic (zapisywac do bazy, odpytywac, jesli tak to jak
czesto)?
Czy równoczesnie oprócz rejestracji beda przprowadzane analizy.
Co jest wazniejsze - szybkosc dzialania, czy bezpieczenstwo danych.

Jeszcze pamietaj, zez reguly to nie sprzet okazuje sie waskim gardlem, tylko
sam projekt bazy.

pozdr,
Sylwek