Re: epson 1520 + AutoCAD 2000

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 02:26:33 MET DST

Jurand wrote:

> Jak dobrze zaistalowac epsona stylus color 1520 na w2k i zmusic go do
> ladnego drukowania z AutoCADa na A2? Jestem laikiem jesli chodzi o
> AutoCADa, a takowej drukarki nie widzialem na oczy.. znajoma mnie
> prosila zeby jej pomoc, wiec ja prosze Was ;)

www.ntg.prv.pl - to jest grupa o sprzęcie, a nie o jego instalacji.
Przeczytaj co jest napisane na stronie podanej linkiem

news:pl.comp.os.ms-windows.winnt - to jest grupa na której ewentualnie
to pytanie mogło paść. Jednakże i tam pewnie mało użytkowników drukarek
A3+, którzy chcą drukować A2 w AutoCadzie więc lepiej udaj sie na
jakieś forum poświęcone własnie temu programowi.

W celu znalezienia forum radze skorzystać z www.google.pl. Wpisz "forum
autocad" i zaznacz, aby były wyświetlane polskie strony.

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647