Re: archiwalne wydania WWW / Usenet

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 00:30:57 MET DST

Wieslaw Lubas wrote:

> Powinienes poczytac pl.misc.telefonia. Gwardia tam jest nieco
> starsza, ale ich odpowiedzi potrafia zabic ladunkiem humoru. Grupa to
> nie kosciol, a ja doceniam humor sytuacyjny - jako przejaw
> inteligencji.

Humor sytuacyjny ja tez lubie, ale odpowiedzi typu "zmień zasilacz" czy
kolejny fut na pl.rec.zimowe już mnie nie śmieszy. Poza tym, jeżeli już
taka wypowiedź występuje to powinna być tylko częścią odpowiedzi. W
pozostałej trzeba dokonać wyjaśnienia o co chodzi.

Skończmy już ten temat bo to nudne:)

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647