Re: Płyty główne firmy ECS - z czym to się je?

Autor: Guliwer <toma2611_at_wp.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 23:02:50 MET DST

Użytkownik <czlowiekbezxywy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:cetc31$e5r$1@inews.gazeta.pl...
> Wielkie dzięki za wszsytkie odpowiedzi!
> Nie zamierzam podkręcać procka, ani dokładać kart sieciowych etc, więc
chyba
> ta karta jest dla mnie jak zmalazł :)

posiadam takowa plyte od prawie roku i nie mam z nia zadnych problemow, tak
jak juz ktos powiedzial nie ma co liczyc na zadne wodotryski, ale do zwyklej
pracy jak najbardziej wystarcza. Jedyny problem jaki przy niej moze
wystapic, to zamontowanie wiatraka z regulacja obrotow na procesorze, ale
tutaj akurat pomaga upgrade biosu do bodajze wersji "e".
pozdrawiam serdecznie Guliwer