Rozdział sygnału ADSL poprzez WLAN

Autor: Maciek \ <maciek-b_at_post.NOSPAM.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 22:42:27 MET DST

Znajomy chce rozdzielić sygnał ADSL z Dialogu na dwóch sąsiadów. Wszystkie
trzy mieszkania swieżo po remoncie wiem nie ma mowy o wierceniu dziur.
Zaproponowałem mu WLAN. Systuacja taka: trzy mieszkania obok siebie, w
środkowym Router ADSL z WLAN (np. D-Link DSL-G604T), do jednego mieszkania
około 6 m + jedna ściana nośna, do drugiego mieszkania ok. 10 m + jedna
ściana nośna i jedna działowa. Jak takie rozwiązanie będzie funkcjonować?
Ma ktoś jakieś doświadczenia? Proszę o komentarze.

--
Maciek "Bieniu" Bieniek
maciek-b@post.NOSPAM.pl