Re: Kupić teraz, czy poczekać?

Autor: kpawel <Adres_at_W.Stopce>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 21:24:22 MET DST

Dnia 2004-08-05 20:45 użytkownik Brodi wspólnie i w porozumieniu z
klawiaturą, na szkodę ogółu, nastukał:

> chyba lepiej zadaj sobie pytanie czy chcesz kompa czy nie , czy jest
> niezbędny .
> teraz czy póżniej i tak stracisz

Tak, bo teraz masz dylemat czy sie pchać bo są jakieś nowości. Ale za
pół roku będzie to samo (ja kupowałem ponad miesiąc temu - tez w
zasadzie mialem taki dylemat czy nie poczekac, ale sie po prostu nie
opłaca).

> ta jasne , a S-ATA to ile już na rynku jest ? A P-ATA nadal rządzi :-)
> już nie wspomne o USB 2.0 które dopiero zaczynają montować w drukarkach czy
> skanerach . pamiętaj , tym światem rządzi KASA .
>
> Przez rok czy dwa ceny PCI-X będą tak kosmiczne że nie ma się co obawiać o
> AGB . A na naszą wieś to jeszcze z 5 lat będą sprowadzać karty AGP . Masz to
> jak w banku

Oprócz tego "stary" sprzęt ot tak nie zniknie - nie wyrzucą wszyscy
nagle kart na AGP. Sądze ze za rok bedzie mozna spokojnie złozyć
przyzwoitego kompa z AGP, zwykłym PCI i dyskiem PATA. Nowy sprzęt będzie
się charakteryzował tym, że będzie obsługiwał nowe i stare... (teraz juz
masz płyty z PATA i SATA) - po prostu za duzo ludzi ma, to co ma, żeby
im nagle kazać sprzęt zmieniac na nowy i niekompatybilny ze starym.

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski < kpawel >