Lite-ON LTR 52327S

Autor: Kokoska <knatalie_at_o2.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 21:11:56 MET DST

witam, mam nastepujacy problem mianowicie.. moja nagrywarka, model
wyzej wymieniony po bardzo dlugim czasie czekania odczytuje mi plyty ale
tylko niektore np. MINT`a. I nie zawsze czasami odrazu a czasami dopiero
po kilku dobrych minutach bo wczesniej sie pokazuje ze brak plyty w
napedzie...
Czy czas czekania jest uzalezniony od szybkosci z jaka zostala nagrana
plyta lub rodzaju cd, a moze mam uszkodzony naped??