Re: zasilanie dysku z drugiego komputera?

Autor: Quick <jaceksta_at_NOSPAM.polbox.com>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 20:10:08 MET DST

Ostatnio sam pytałem na grupe, i odesłano mnie do archiwum grupy(niestety
nic tam nie było poza przypuszczeniami i bzdurnymi pomysłami). Niestety
NIE da się tego tak łatwo zrobić, zasilacze muszą być zintegrowane
znalazłem nawet układ integrujący zasilacze ale muszę poczekać (zasilacz
na gwarancji).
W każdym razie nie próbuj takiego podłączenia jakie sugerujesz, możesz coś
spalić.
Pozdrawiam Q.