Re: LCD 17 cali i rozdzielczosc 1024 x 768

Autor: Andrzej Kaczmarek <ak_at_wroc.vulcan.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 18:41:22 MET DST

Robert P. napisał(a):

> Zamierzam kupic monitor LCd i pracowac w rozdzielczosci 1024 x 768, poniewz
> tylko taka odopowiada mi przy rozmiarze monitora 17 cali. Cy ktos moglby
> polecic (najlepiej z doswiadczen z posiadanym przez siebie panelem) taki,
> ktory najlepiej radzi sobie z interpolacja.

Weź pod uwagę, że 17" LCD to ~1" więcej niż 17" CRT - to wbrew pozorom sporo.
Poza tym jeżeli w natywnej rozdzielczości tekst na 17" LCD jest dla Ciebie za
mały, zastanów się nad LCD 19" - natywna rozdzielczość jest taka sama, ale
obraz jest większy. IMO nie ma sensu stała praca przy interpolacji na LCD -
choćby nie wiem jak dobra ona była, to i tak obraz straci na jakości.
Mój Samsung 172X interpoluje do 1024x768 bardzo ładnie, ale nie wyborażam
sobie pracy przy tym na co dzień.

--
pozdrawiam,
Andrzej