Re: LCD 17 cali i rozdzielczosc 1024 x 768

Autor: tbg <tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 17:00:08 MET DST

Użytkownik "Robert P." <zyx3@poczta.xonet.pl> napisał w wiadomości
news:cetdr3$mk5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Zamierzam kupic monitor LCd i pracowac w rozdzielczosci 1024 x 768,
poniewz
> tylko taka odopowiada mi przy rozmiarze monitora 17 cali. Cy ktos moglby
> polecic (najlepiej z doswiadczen z posiadanym przez siebie panelem) taki,
> ktory najlepiej radzi sobie z interpolacja.

a nie mozesz kupic 15 tki do tej rozdzielczosci? gdzie jest sens kupowania
wiekszego lcd-ka zeby sie meczyc z mniejsza rozdzielczoscia? ewentualnie
poczekaj, az 18/19-tki beda tansze i wtedy skocz poziom wyzej.

poza tym ja na 18-tce mam 1280x1024 i nie narzekam, a nie naleze do osob,
ktore kochaja wysokie rozdzielczosci, wiec nie przesadzalbym z ta
interpolacja. wyrzucisz pieniadze w bloto.

tbg