Re: 6800 brac czy nie?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 15:39:59 MET DST

Lukasz Ledochowski wrote:

> Przewagi technologiczne 6800 nie są wykorzystane w żadnym produkcie.
> Nawet w FarCry, który pierwszy korzysta z PS3.0, dodane optymalizacje
> specjalnie dla serii 6800 mogą być także wykorzystane na X800. Dlatego
> póki co nie ma sie czym podniecać.

Obecne produkcje faktycznie nie... albo nazwijmy to - na sile probuja
dodac obsluge np. nowych shaderow. Ale caly czas beda powstawaly nowe
tytuly i developerzy zapewne bardzo chetnie skorzystaja z nowych
technologii. Widac to takze na polu API - pojawily sie nowe shadery i od
razu odpowiedz Microsoftu w postaci DX 9.0c.
Poza tym jest sie czym podniecac... zwlaszcza, jesli zajmuje sie tematem
realtime grafiki :) Szkoda tylko, ze narazie mnie na ten sprzet nie stac.

> Wyniki w Doom 3 mówią o pewnej
> przewadze 6800, ale ta gra jest w OpenGL. W OpenGL karty NVidia zawsze
> miały dużo do powiedzenia. I teraz nie jest inaczej. Z ostateczną oceną
> obu kart trzeba jeszcze poczekać.

Co nie zmienia faktu, ze X800 to niewiele zmienione 9800.

--