Re: HuntKey HK400-XP Silencer - warto?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 15:38:39 MET DST

Dnia Tue, 20 Jul 2004 13:18:08 +0200, PePe_M napisał(a):

> Jak zamontujesz papsta to podziel sie wrazeniami :)

No i zamontowałem - i to dwa papsty ;)
Jeden do zasilacza, drugi zamiast obecnego wiatraka obudowy.
Jest bez porównania ciszej... bardzo polecam taką operację :)

Teraz tylko jeszcze się przekonać do zakupu jakiejś grafiki na którą by się
dało HP zamontować... ;)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944