Re: WD800BB-00CAA1 hdd uszkodzony/nowy pilnie potrzebny

Autor: Ari C. <bez_at_adresu.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 15:22:28 MET DST

Użytkownik "Dr Tapczan" <dr.tapczan@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cetau7$93f$1@inews.gazeta.pl...
> Ojojoj, tos mnie zasmucil...nic pozostaje mi tylko nadzieja, ze
jednak ruszy,
> bo coz innego? A czy dysk po przeszczepie niby takiej samej
elektroniki
> zepsul sie jeszcze bardziej? Pytam, bo mi powiedziano, ze wtedy
lubia palic
> sie glowice i dane odzyskac jest znacznie trudniej.

Witam ponownie!
Byc moze w Twoim przypadku sie uda... moze ta przypadlosc dotyczy
jedynie modeli WD120, w moim po 'przeszczepie' elektroniki
dysk dalej pozostawal martwy (tzn. startowal, ale BIOS go nie
widzial),
nie zepsul sie bardziej, gdyz dane udalo sie odzyskac... pamietaj
jedynie
o tym by FIRMWARE byl taki sam i dokladnie obejrz plytke drukowana
(zeby byla
identyczna)

POWODZENIA!

Ari C.