Re: Płyty główne firmy ECS - z czym to się je?

Autor: h4sky <user_at_domain.invalid>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 13:47:11 MET DST

Parę lat temu miałem płytkę ECSa pod 486 bodajże.

Wtedy ECS (Elite Computer Group Systems czy jakoś tak) produkował bardzo
dobry, dobrze wyposażony i droższy sprzęt.

Jakościowo - powiem tyle, że płyta jest sprawna do dziś.

Obecnie ECS z uwagi na silną konkurencję zjechało trochę z cen.

Mam znajomych serwisantów - każdy się wyraża pozytywnie o ECS.

Ja bym polecił, choć 200zet to rzeczywiście malutko.

--h4sky-