Re: Zasilacze: co cichsze - Topower czy Tagan?

Autor: Tomek <tomek_35__at_wp.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 12:21:39 MET DST

Użytkownik "Teo" <tee9o@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cersam$2a1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> "Tomek" <tomek_35_@wp.pl> wrote in message
> O myslalem o kupnie tego dysku. Jaki jest? Naprawde taki cichy? Czy wydaje
> jakiekolwiek dziweki? - chodzi mi o szum wydobywajacy sie podczas
obracania
> talerzy, nie o "chrupanie" glowicy.
> Mam prosbe, mozesz przylozyc ucho do dysku, sprawdzic czy slychac
obracajace
> sie talerze i dac mi znac? :]

Hehe już dawno testowałem głośność na różne sposoby. W to że nie wydaje
wcale dźwięków nie wierz wogóle ( raczej w klasie 7200 3.5'' to chyba nie
możliwie, widziałem coś takieo tylko w 2.5 i 4200obr ). Słychać go wyraźnie
nawet z 20cm, co nie znaczy że głośno. Tzn. w ciszy daje zauważalny szum.
Jak się powiesi na gumkach i zamknie w obudowie to jest jeszcze cieszej, ale
w środku nocy siedząc przy kompie da się po nim zauważyć że komp pracuje.
Spotkałem się z 2ma egzemlarzami i oba podobnie.