Re: Cichy sprzet - doradzcie

Autor: marcinek <marcine_k_at_gazeta.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 12:18:39 MET DST

> Mozna kupic takie 12dB, tego raczej nie slychac:)

masz rację są takie ale mimo wszystko mam obawy przed założeniem chłodzenia
wodnego, może ty czujesz się na siłach i zrobisz to dobrze

moi znajomi czasami wspominali że po jakimś czasie łączenie zaczynały
przeciekać!!!!!

te zestawy na www.cpc.pl są raczej amatorskie, a profesjonalne kosztują dużo

woda to woda i wiesz jak działa ma elektronikę

pozdrawiam