Re: Saphire Radeon 9100 - ?

Autor: Roy <roy_gdansk_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 10:48:18 MET DST

"Alan" <nyna@cbpmgn.arbfgenqn.cy> wrote in message
news:ces0ij$avc$1@korweta.task.gda.pl...
> 1) Czy ktos wie gdzie w gdansku lub w sklepie internetowym kupic
wiatraczek
> do Sphire'a Radeon 9100 bo obecny mi sie rozklekotal? :(
moze byc we wrzeszczu na slowackiego ponizej balty jest taki sklep oni maja
tam czasami rozne rzeczy dla overclockerow. Tel nie pamietam ale ten sklep
jest na www.trojmiasto.pl

2) Czy ta karta oblsuguje 32 bity kolotorw i czy w porownaiu z 16 mocno to
> obciaza komputer?
oczywiscie ze tak :))) - wcale nie obciaza

250/250 - @ ~300 / ~260