Re: Wybor monitora - help

Autor: sirland <sirland_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 10:23:54 MET DST

MJB napisał(a):

> Witam.
> Chce kupic dobry monitor,

Zależy do czego chcesz używać tego monitora.. Miałeś G200, więc oczekiwania
na pewno masz. Ja też miałem, ale na G440 mnie nie było stać. Wybór padł
właśnie na wspomnianego NEC'a. Żadnych problemów z ostrością, kowergencją,
geometrią(zresztą tu bardzo szeroki zakres regulacji). Maska szczelinowa to
jednak klasa, a te dwa paski które trzymają ja w kupie zupełnie mi nie
przeszkadzają(zresztą jeszcze nikt ze znajomych ich nawet nie zauważył).
Opcję SB traktowałem jako zabawkę, ale do oglądania filmów nadaje się
znakomicie:) Czyli ja polecam NEC'a, wybór należy do Ciebie.
Idź, obejrzyj kilka modeli, przetestuj na miejscu nokia test monitorem.. i
przyjemnego użytkowania:)

Pozdrawiam