Re: dysk wymienny

Autor: dAwIdeR <dawider[cut_it>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 08:52:53 MET DST

Chris <actchris@aster.pl> zArYmOwAł
> Internauta dAwIdeR (dawider[cut_it]@[i.hate.spam].interia.pl) w wiadomości
> news:ceqrjf$3aa$1@nemesis.news.tpi.pl nabazgrał(a):
> Przekręć kluczyk.

hahahhahaha podzialalo - thx dude - najprstsze rozwiazania bywaja
najskuteczniejsze :D
i jeszce jedna sprawa . ten dysk 12 giga jest podzielony na dwi partycje jak
mozna w latwy i przyjemny sposob zrobic z tego jedna ??
jestem troche lame jesli chodzi o "te" sprawy ;);D pozdrawiam

                     -=-fUck thE mAInstrEAm-=-
                          -+gg:1473402+-
Who put the monkey wrench in well oiled prefectionist emblem