Re: plus 12v na plycie

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 00:16:26 MET DST

Proces Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> zwrócił błąd:
> Masz po polsku instrukcję? Ciekawostka. W takim razie polecam
> odłożyć ją do pudełka i jednak czytać oryginalną -- co prawda
> też ją Tajwańczycy piszą i często jest bardziej po chińsku
> niż po angielsku, ale takie głupoty są rzadsze ;)

Ta instrukcja po "polsku" jest też oryginalna, czyli chińska czy tajwańska
(w sumie Tajwan to bardziej Chiny niż ChRL!). Zdarzają się zasiłki do
notków które mają "polskie" instrukcje i napisy a raz widziałem do
zasilacza ATX. Dostarczały mi rozrywki oraz podwyższały poczucie dumy
narodowej, bo nawet w takich potęgach gospodarczych jak Chiny dbają jakoś
tam o klienta z takiej małej Polski! ;)

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze