Re: Odtwarzanie filmów na starych komputerach.

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 22:54:55 MET DST

> Radzę zmienić kolegów informatyków. Celek 300 mógłby dobrze odtworzyć
> filmy zakodowane starymi DiVx'ami, te nowe to są absolutnie nie do
> ruszenia dla tego zestawu. Dodatkowo kiepska karta graficzna powoduje
> że cała robota spada na procka i obraz skacze. Technologii nie
> przeskoczysz. Możesz wgrać kodeki ffdshow, ale nawet one w nowych
> filmach nie pomogą - do tego trzeba P3 ~600MHz.
> Jedyną radą są kodeki ffdshow+dobra karta 3D+ cel 300@450 - jeżeli
> spełnisz te trzy warunki to może coś z tego będzie.

Hmm, jeszcze do niedawna mialem Celka333, 192RAMu i Rive TNT2.
Filmy chodzily plynnie (bosz ile ja ich na tym sprzecie obejrzalem) i na
ffdshow i na Ace Megapack Codecs, wiec zdaje mi sie ze wina lezy po
stronie grafy.

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055