Re: Zasilacze: co cichsze - Topower czy Tagan?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 19:51:04 MET DST

Teo napisał:

> Montowanie dyskow jest IMO rewelacyjne w Sonacie

Ja zauważyłem w tym systemie te same błędy jak w moim BX'ie. Mało
miejsca na kable, kiepsko dopracowane zatrzaski, dużo ostrych
krawędzi o które można się naprawdę zdrowo pociąć (ja już to
zaliczyłem). W dodatku wyciągnięcie dysku wymaga sporo siły.
Przyznam, że chętnie zamieniłbym boczny system mocowania dysków na
takie koszyki jak były w starych Chieftecach. Oczywiście nowy
patent jest niegłupi, ale miałby sens tylko wtedy, gdyby obudowa
była jeszcze o 3 cm szersza.

> napedy 5,25" nie lataja tak jak w BX

Jak próbowałem pierszy lepszy napęd jaki mi zdjęto z półki
sklepowej, to zauważyłem identyczny efekt w tej Sonacie jak w moim
BX'ie - mniej więcej 1-2 mm luzu z każdej strony. Może to nie
przeszkadza w normalnym funkcjonowaniu, bo nikt napędem na boki
nie telepie, ale jednak da się to zauważyć.

> w BX co jakis czas trzeba dokrecac srobki, bo sie luzuja.

Jeszcze nie doświadczyłem. Mam dopiero ze 3 tygodnie.

> BTW Chieftec CX ma system mocowanie HDD skopiowany z Sonaty.

Nie tylko CX, ale również BX. Właśnie o tym pisałem, że teraz obie
budy (tzn. BX i CX) wyglądają w środku identycznie. Jeśli ty w
swoim BX'ie masz wyjmowane koszyki, tzn. że masz starego BX'a. A
parę fajnych rzeczy się zmieniło :) Chociażby system chłodzenia
jest nieco zmodyfikowany. U mnie są po 2 wentyle 9 cm w obu bokach
i 2 z tyłu (razem 6).

--
                        Pozdrawiam, Sniper