Re: Zasilacze: co cichsze - Topower czy Tagan?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 18:45:46 MET DST

Teo napisał:

> [...]

.Peeter odpisał:

> Widzę, że mamy podobne spostrzeżenia. :)

Hmmm... a co widzicie w niej takiego wspaniałego, że jest niby
lepsza od nowej serii Chiefteca BX/CX? Przecież większość
rozwiązań jest taka sama, tylko czasami inaczej wykonana. Co
gorsze niektóre elementy są w obu przypadkach tak samo
niedopracowane. Mam tu na myśli np. niezbyt udany system
montowania dysków twardych utrudniający zamykanie obudowy i wręcz
uniemożliwiający tą czynność po zamocowaniu kilku dysków.
Mocowanie napędów 5,25" również wymagałoby dopracowania. U mnie, w
Chieftecu BX napędy mają wyczuwalny delikatny luz, a zamocowanie
kieszeni na dysk wymagało wywiercenia niej dodatkowych dziur na
śruby.

Proponuję, żebyście jeszcze raz przyjrzeli się _nowym_ Chieftecom
BX/CX. Parę miesięcy temu producent wprowadził w nich drobne
zmiany kosmetyczne. Teraz obie serie wygladają wewnątrz
identycznie, a jedyna różnica to przednie panele. Tylko trzeba
taką budę zobaczyć na żywo, bo na stronie producenta jeszcze są
pomieszane stare zdjęcia z nowymi.

--
                        Pozdrawiam, Sniper