Re: Problemy z wydajnoscia...

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 16:44:08 MET DST

rogus napisał(a):

> Dawno nie gralem w gry wiec, dawno nie testowalem komputera...
> Ostatnio natomiast chcialem sobie zapykac w doom'a 3(wiem u wszystlkich
> pomimo utopijnych zapewnien id chodzi jak emeryt po krowie...). Co
> gorsza zrobilem 3dmarka 2001 i.... wynik testu mnie zaskoczy... posaidam
> Athlona 1800@1900, Ecs k7s5a, Geforce Ti 4.2k Msi (250@285/444@535)denty
> 61.77(najnowsze)i 512 ddr (276MHz).. otoz wynik wyniosl 8500, dziwi mnie
> to bo na 256 ram mialem 8700(na starszych sterach i bez zadnych o/c), a
> na jakichs sterach mialem 10500. Wiem ze moze 3dmark2001 to zly
> [...]

Prawdopodobnie system już masz zaśmiecony, a Rejestr spuchnięty ponad
miarę. Najprościej przeinstalować.
Kiedyś na starym dysku Seagate przetaktowałem FSB na 75 MHz ze
standardowych 66 i wydajność zmalała... Winny był dysk, który zaczynał
przekłamywać i do akcji wkraczały wbudowane w kontroler IDE algorytmy
korekcji.

Janusz