Re: Cichy sprzet - doradzcie

Autor: marcinek <marcine_k_at_gazeta.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 15:00:52 MET DST

-
Uzytkownik "Janusz" <jb23@alpha.net.pl.nospam.pl> napisal w wiadomosci
news:1rviqai8qcl7o$.1l2d8ubax77a1.dlg@40tude.net...
> Witam,
>
> po 5 latach nadchodzi moment w ktorym trzebaby wymienic sprzet.
> Majac niemile doswiadczenia z niestabilnoscia i glosnoscia
> poprzedniego zestawu teraz nacisk chce polozyc na: *stabilnosc* i
> *cisze*.

WITAJ

wszystko zwiazane z wyciszaniem peceta znajdziesz np tutaj

http://www.4max.com.pl/pgrupa.asp?gg=19&g=24

polecam ten sklep, sam tam kupywalem,

moim zdaniem najbardziej halasuje wen na karcie graficznej, u mnie
zastapilem go chlodzeniem pasywnym takim:

http://www.4max.com.pl/produkt.asp?g=25&gg=19&id=195

dziala wysmienicie

na procku p4 2.6 mam : http://www.4max.com.pl/produkt.asp?g=24&gg=19&id=206

oczywiscie chipset chlodzenie pasywne

a zasilacz, mam standardowy z wymienionym wiatrakiem obecnie firmy papst (sa
bardzo ciche)

kampa w dzien nie slychac a w nocy dochodza ciche dzwieki ale raczej z pracy
dysków niz innych podzespolów

> I do tego wszystkiego myslalem o chlodzeniu wodnym (www.CPC.pl).

tez zastanawialem sie nad takim chlodzeniem ale wiele osób mi je odradzalo,
po za tym profesjonalne chlodzenie wodne kosztuje w okoicach 500-1500

i wodne chlodzenie tez nie jest calkowicie ciche bo sa tam pompki które tez
troszeczke halasuja

pz