Re: ATI i problemy ze sterownikami ?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 12:45:23 MET DST

Radek D napisał:

> podobno Ati sprawiają duże problemy z sterownikami.

Problemy ze sterownikami ATI były z 1,5 roku temu, gdy ta cała ich
maszynka dopiero nabierała prawdziwego rozpędu. Wiele się wtedy
działo, co chwilę powstawały nowe karty, nowe rozwiązania
technologiczne w grach itp. Wtedy faktycznie były problemy na
różnych kartach i co parę tygodni ATI wypuszczało nowe wersje
driverów. Później wszystko się ustabilizowało i nowe sterowniki
pojawiają się coraz rzadziej. Ja pracuję na tych samych
sterownikach już chyba ponad pół roku i nie zamierzam zmieniać, bo
wszystko bardzo ładnie działa. Myślę, że nie powinieneś się
przejmować problemami ze sterownikami do kart ATI, bo teraz to o
nich krążą tylko legendy :)

--
                        Pozdrawiam, Sniper