czarny ekran podczas czytania CD

Autor: stefan <boitanoWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 12:38:26 MET DST

Ludzie pomóżcie.. ja z tym sie juz pie-dole od tgodnia!

CDRW Liteonn 40x, Duron 700, ECS K7VZA, Seagate 80GB, 128+256 RAM, Codegen 300W

Zaczelo sie od tego ze nie moglem nagrac zadnej plytki, podczas nagrywania komp
sie zawieszal i lampka na CD zminuiala kolor na pomaranczową i wszystko
stawało, CD nadal się kręciło. Pomagal jedynie hard-reset.

Przeinstalowałem Windę, wszystko po początku, i to samo!
Podłaczylem inny CDROM, tez zwiechy! Zmienialem nawet kable i podlaczalem
CDROM na jednym kablu z hdd, zmieniałem na PIO4, i nadal zwiechy.

Teraz wyglada to tak, ze gdy np. kopiuje plytke na hdd to w pewnym momencie
czarny ekran, wszystko staje, czasam komp sie resetuje lub sam wyłącza. To samo
gdy chce cos np. zainstalowac z plytki.

Co to może być?? Czy to może wina tego pie-rzonego ECS ?!? Bo jesli tak to w
praktyce bede musial kupowac nowego kompa:(

Z gory dziekuje z wszelkie sugestie bo wyczerpaly mi sie juz wszystkie pomysly!
pozdro, Stefan