Podłączenie drugiej stacji dyskietek.

Autor: Damian vel Einherjer <FuckTheSystem_at_Babylon.Uncom>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 11:54:54 MET DST

Witam serdecznie!

Piszę do Was z prośbą o pomoc w podłączeniu drugiej stacji dyskietek FDD
(stary komputer przestał być już całkowicie zdatny i opłacalny w użyciu,
więc postanowiłem wyjąć z niego FDD). W komputerze, do którego chcę ją
podłączyć, znajduje się płyta główna ECS KT600-A (której BIOS pozwala na 2
napędy FDD). Cały problem, zdaje mi się, polegać jedynie na odpowiedniej
konfiguracji taśm i kabli wewnątrz obudowy. O ile taśma przesyłająca dane ma
dwie wtyczki (przepraszam za brak fachowego słownictwa, ale nie znam się za
bardzo na tych kwestiach), o tyle kabel podłączony do zasilania ma już tylko
jedną wtyczkę dla stacji dyskietek. Wynika z tego, że należałoby wymienić
kabel od zasilacza (ale jak? jest przecież na stałe podłączony, a nie będę
wymieniał zasilacza!). A może wystarczy dodać tylko jakiś rozdzielacz (jeśli
tak, gdzie można go kupić?)?

Proszę o pomoc w problemie. Z góry dziękuję.

Z wyrazami szacunku,
Damian vel Einherjer.

--
Żyjemy w dobie programowego i zbrodniczo bezmyślnego zacierania wszelkich
różnic rasowych i kulturowych prowadzącego do powstania prymitywnej i