Odp: Z³om komputerowy

Autor: artur(m) <musicm_at_interia.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 09:00:01 MET DST

U¿ytkownik tHe mRuWa <mru@poczta.onet.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych
napisa³:cep8cq.12c.2@tHe.mRuWa...

> Polska to jeszcze nie Niemcy - tutaj nic sie nie marnuje i nawet jesli
> jakas firma pozbywa sie sprzetu to kupuje go i tak jakis krewny krolika,
> ktory potem puszcza go dalej z niezlym zyskiem.

Takie stwierdzenie z dnia na dzieñ staje siê coraz mniej
 prawdziwe.

Np. u mnie w firmie, nie ma szans praktycznie na odzyskanie
nawet napêdu FDD o którym wiadomo, ¿e jest dobry.
(no chyba, ¿e "sprytnie" kto¶ zaryzykuje podmianê na
niesprawny).

Trzeba posiadaæ dokumenty na przekazanie starego sprzêtu,
specjalizuj±cej siê w utylizacji "odpadów", firmie.

Nb. dla firmy to podwójna strata. Nikomu nie sprzeda
(choæby za z³otówkê), a i musi zap³aciæ za utylizacjê
(ale nie mnie roztrz±saæ s³uszno¶ci takich decyzji).

Artur(m)