Re: Problem z d¼wiêkiem

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 08:07:20 MET DST

frey napisa³(a):

> Na komputerze kupla (Duron 1200, ECS, 20GB,TNT2)
> by³ taki problem: d¼wiêk mia³ ¿a³osn± jako¶æ, a przy
> odtwarzaniu plików video (.avi, flimy z DVD, itd) d¼wiêk
> strasznie charcza³.

Zainstalowa³ pewnie program do odtwarzania DVD, a potem kodek packa do
filmów dvix i vxid. I pewnie dwa kodeki (jeden od DVD, drugi od
kodekpacka) siê nak³adaj± na siebie. Sprawd¼ to programem GraphEdit. Sam
mia³em taki numer, ¿e sz³o mi najpierw przez kodek od DVD, a potem
AC3filter. Musia³em w tym drugim w³±czyæ opcje ¿eby sie nie wpiep..a³
zawsze i wszêdzie.

> Nie mog±c ju¿ wytrzymaæ kumpel kupi³ SB Live! i...
> ...jako¶æ d¼wiêku znacznie sie poprawi³a, z wyj±tkiem
> plików video, które dalej katowa³y uszy brzêczeniem.
> Niez³a pora¿ka. ponad 100z³ na muzyke i prawie nic :-(

Nie¼le sie sfrajerowa³. To mo¿e niech kupi jeszcze jaki¶ zasilacz 520W,
najlepiej Chiefteca bo pewnie komp nie wyrabia ;-)))

> Zmienili¶my g³o¶niki. Dalej to samo. Najnowsze kodeki.
> Dalej to samo.

Wiêcej kodeków i jeszcze wiêcej kodeków. Instalowaæ trzeba tylko te co
s± potrzebne a nie wszystko jak leci. I tym samym post wkroczy³ na NTG.