Re: Start

Autor: o0_0o <o0_0o_at_o2.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 06:45:23 MET DST

Użytkownik "Rafael 3D" <raf3dNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ceoeac$gpt$1@atlantis.news.tpi.pl...

> napisz cos o konfiguracji - czy to nie przypadkiem dysk SATA?

Do kładnie ci nie powiem o konfiguracji, bo to komp kuzynki, a ona mieszka
jakieś 40km odemnie i nie zna się na sprzęcie, ale:

1.Wcześniej działało
2. Windows XP
3. Ram 256MB SDRAM
4. Procek 1,2 GHz (jakoś tak)
5. O dysku wiem tylko, że 30 GB
6. Z biosem świrowali jej w sklepie, bo gdy włącza kompa to wywala reklame
sklepu i adres WWW(ale wcześniej działało).

SZBOII