Re: Asus zszedl na psy?

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 01:50:32 MET DST

"danonwoj" <wdaniun@MAPSo2.pl> wrote in message
news:ceor32$547$1@nemesis.news.tpi.pl...
> a skąd wiesz??
Troche mnie ponioslo, nie wszystkie plyty ASUSa sa produkowane przez ECS.
Zdziwil bys sie gdzie sa produkowane markowe sprzety :]
ECS nie tylko robi dla ASUSa.
iMac i iBook tez byly produkowane przez ECS, nie wiem jak teraz (nie
interesowalem sie tym ostatnio), przynajmniej do momentu, kiedy ASUS odkupil
fabryke ECS w Chungli/Taiwan (w niej ECS robil sprzet dla Apple).
Dell (i nie tylko) tez kozysta z uslug Elitegroup.